ATHEIST’S DIARY / ATEİSTİN GÜNLÜĞÜ

Eylül 7, 2009

Bildiri – Birlikteliğimizin Sonu…

Öncelikle uzun bir aradan sonra ‘yeniden’ ve ‘yine’ size MERHABA demek istiyorum arkadaşlarım…
Blogu açtığım andan itibaren bugüne kadar uzanan süreçte ; birçok yazılar yazdım , arkadaşlarımın makalelerini aktardım ve en azından insanların bir gözünün dahi açılması adına ufak tefek uğraşlar verip durdum. Lakin yolun sonuna geldiğimi düşünmekteyim…

Bunun nedeni asla bu bahsi geçen süreç içerisinde aldığım ‘seni gebertirler,akıllı ol’ gibi gönderimler değildir. Bunu belirteyim.

Bunun tek sebebi , inzivaya çekilip oturup mantıklıca düşünerek aldığım bir karardır :

Bundan sonra soyut şeyler üzerinde kafa yorup , ter dökmeyi bırakıyorum!


Ve bu nedenden dolayı da artık yeni makale yazmayacak/aktarmayacağım…
Fakat bu blogumu kapatacağım anlamına gelmez. Bundan sonra blogumuz çok istisnai durumlar olmadığı sürece pasif olarak online kalmaya devam edecektir.

Hiç bir yeni ekleme yapılmayacak , bundan önce yazılmış olan makaleler hakkında yorum kabul edilmeyecektir.

Bugüne kadar seviyeli veya seviyesiz , herkesin attığı her yorum için , gösterilen her ilgi ve alaka için hatta bazen destek için hepinize
teşekkürlerimi sunuyorum…

Saygılarımla ,

Kızıl…

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

